دستگاه هایی که برای شارژ کپسول آتش نشانی استفاده می شود دستگاه پودر پر کن آتش نشانی نام دارند. از این دستگاه ها برای پر کردن کپسول هایی استفاده می شود که حاوی پودر خشک هستند. پودرهای خشک با نام dcp نیز شناخته می شوند.

استفاده از دستگاه پودر پر کن آتش نشانی محدود به استفاده در مراکز شارژ کپسول آتش نشانی نمی شود. در برخی از مراکز آتش نشانی نیز از این دستگاه برای انتقال مواد dcp به ظرف های دیگر بدون انتشار مواد و پودر در فضا مورد استفاده قرار می گیرد. انواع این دستگاه ها به طور کلی به دو نوع دستگاه پودر پر کن آتش نشانی چند منظوره و یا اتوماتیک تقسیم بندی می شود.

قیمت انواع دستگاه پر کن کپسول آتش نشانی

انواع دستگاه پر کننده کپسول

دستگاه های پودر پر کن با استفاده از استانداردهای مهندسی و متعارفی که برای ساخت دستگاه تعریف شده است ساخته می شود. بر اساس نوع دستگاه ها می توان به صورت کاملا اتوماتیک , نیمه اتوماتیک و به صورت دستی مواد را با حجم مشخص به دورن بطری، شیشه، لوله، کیسه ها و حتی کپسول ها منتقل کرد.

تعیین میزان پودر هنگام انتقال از ویژگی های اختیاری دستگاه های پودر پرکن می باشد.

قیمت دستگاه پودر پرکن آتش نشانی

این دستگاه از تجهیزات اساسی برای بسته بندی و خط تولید در صنایع گوناگون است. برای قیمت گذاری دستگاه های پر کن کپسول آتش نشانی فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود. از مهمترین این پارامترهای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. برند سازنده و جنس بدنه دستگاه که معمولا استیل ۳۰۴ می باشد و در صنایع گوناگون شیمیایی و غذایی به کار می رود.
  2. میزان دقت عملکرد دستگاه با کمترین خطا
  3. حجم دستگاه پودر پر کن که از مهمترین پارامترهای موثر در قیمت آنها است.
  4. قابلیت ها و امکانات که در دستگاه های مختلف با توجه به مجهز بودن به تایمر، سنسور و … متفاوت است. همین قابلیت ها در افزایش دقت دستگاه و کاهش میزان خطای آن نیز موثر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید دستگاه شارژ کپسول آتش نشانی از طریق لینک مربوطه در وبسایت آتش مهار البرز اقدام نمائید.

4.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *