فروش دستگاه شارژ کپسول آتش نشانی توسط مراکز مجاز و فروشگاه های معتبر انجام می شود. با توجه به تنوع در محتویات خاموش کننده های مختلف دستگاه های پر کن متفاوتی در بازار وجود دارند.

دستگاه های پودر پر کن، برای پر کردن و شارژ کپسول به کار می رود. در حالت کلی این دستگاه ها در ایستگاه های آتش نشانی کاربرد دارند. ولی در صنایعی که  بیشتر نیاز به خاموش کننده های اطفا حریق پیدا می کنند و در نتیجه با سرعت بیشتری نیاز به شارژ کپسول ها خواهند داشت، خرید دستگاه شارژ ضروری خواهد بود.

همچنین خرید این دستگاه ها برای صنایع یاد شده مقرون به صرفه تر بوده، سبب صرفه جویی در هزینه های شارژ مکرر خواهد شد.

دستگاه پودر پرکن

به دستگاه هایی که برای پر کردن و یا اصطلاحا شارژ کپسول های محتوی پودر خشک شیمیایی (dcp) مورد استفاده قرار می گیرد، گفته می شود.

از این دستگاه ها نیز به وفور در مراز آتش نشانی برای انتقال مواد dcp به ظروف دیگر بدون انتشار مواد و پودر در داخل فضا استفاده می شود.

اما در مراکز شارژ، از این دستگاه برای پر کردن کپسول  آتش نشانی استفاده می شود. از انواع این دستگاه ها می توان به دستگاه شارژ کپسول اطفا حریق پودرپرکن و پودر پرکن اتوماتیک اشاره کرد.

فروش دستگاه شارژ کپسول

قیمت دستگاه شارژ کپسول آتش نشانی

مواردی که هنگام خرید دستگاه های پر کن باید در نظر داشته باشید:

  • دستگاه های پر کن کپسول های آتش نشانی دارای استانداردهای خاصی هستند. و مطابق با دستورالعمل هایی خاصی اقدام به شارژ خاموش کننده های می نمایند. در این دستور العمل ها تناسب بین حجم مواد پر کننده و میزان فشار گاز مشخص شده است.
  • مجموعه ها و شرکت های مختلفی دستگاه های پر کن کپسول ها را ارائه می دهند که قیمت آنها نیز متفاوت است. اغلب خریداران نیز به دنبال فروشندگان و عرضه کنندگانی هستند که مناسب ترین قیمت را در نظر گرفته اند.
  • فروش دستگاه شارژ تنها در مراکز معتبر تحت نظر سازمان ها و ارگان های مربوطه انجام می شود. با توجه به اینکه این مراکز زیر نظر اتحادیه فعالیت می کنند، بهترین قیمت گذاری را انجام می دهند.
  • مراکز مجاز کلیه مجوزهای لازم را دریافت نموده اند و در نتیجه نمی توانند قیمت های سلیقه ای برای فروش محصولات خود در نظر بگیرند.

مراکز معتبر فروش

آتش مهار البرز یکی از عوامل مجاز فروش دستگاه شارژ کپسول آتش نشانی می باشد. به منظور دریافت مشاوره در خصوص خرید این دستگاه ها و انواع پر کن، هم اکنون با شماره 02166720522 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما می باشند.

جهت اطلاع از تعرفه شارژ کپسول آتش نشانی به این بخش مراجعه کنید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *