در حال نمایش 8 نتیجه

کپسول خزر سیلندر

شرکت خزر سیلندر با هدف تولید کپسول های آتش نشانی استاندارد و با کیفیت، با هدف تامین امنیت جان و مال هموطنان عزیز در سال 1387 با پروانه شماره 87.7/ 701.612 از وزارت صنایع و معادن شروع به فعالیت کرد و در این مدت با تلاش بی وقفه علاوه بر بالا بردن کیفیت و قبولی در تمام آزمون های استاندارد ایران، دارای استاندارد کپسول های آتش نشانی از اتحادیه اروپا نیز هست و همین موضوع کپسول های آتش نشانی تولید شده توسط شرکت خزر سیلندر را تبدیل به یکی از بهترین برند های کپسول آتش نشانی در کشور و منطقه کرده است.

کارخانه خزر سیلندر

شرکت خزر سیلند علاوه بر تامین نیاز های کشور در مراکز صنعتی، دولتی، خصوصی و بازار آزاد؛ توانسته است که در صادرات کپسول آتش نشانی به سایر کشور ها پیشگام باشد و به این صورت بخش عمده از بازار تجاری کشور های عراق، آدربایجان، پاکستان و.. نیز به دست بیاورند.
رضایت مشتریان از محصولات خزر سیلندر یکی از نقاط قوت این برند می باشد.

محصولات شرکت خزر سیلندر

خزر سیلندر دارای تنوع بالایی در تولید کپسول های آتش نشانی است و کپسول های آتش نشانی خود را برای استفاده های عمده مثلا کارگاه های بزرگ تا استفاده های خرده و مثلا خودرو و یا یک کپسول کوچک در اتاق خواب تولید می کند. محصولات برتر این برند عبارتند از:

کپسول های آتش نشانی پودر و گاز : این کپسول ها از اندازه 1 کیلوگرمی تا 75 تولید و به بازار عرضه می شوند.

کپسول های آتش نشانی فوم و گاز : این کپسول ها در اندازه های 6، 10، 25، 50 و 75 لیتری تولید می شوند و در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد.

آتش مهار البزر به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های تجهیزات آتش نشانی ، سیستم اعلام حریق و سیستم اطفا حریق یکی از معتبرترین و مطمئن ترین مراجع برای خرید کپسول های آتش نشانی خزر سیلندر می باشد.
مهم نیست در چه فضایی باشید، با استفاده از محصولات خزر سیلندر شما می در مقابل آتش سوزی به طور کلی ایمن هستید.